دوشنبه 05 تیر 1396
تاریخ 1395/08/17 زمان 14:30:02 بازدید 389

معرفی کتاب حس مشتری

برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش تریبون، ایجاد حس مشترک از طریق حواس پنجگانه و عناصر محصول می تواند مقدمه ایجاد یک نوستالژی و وفاداری به یک برند باشد، لذا داشتن دانش نسبت به حواس پنجگانه ضرورت داشته زیرا تاثیر و ارتباط بین این حواس با تغییرات رفتار مصرف کنندگان یک بازاریابی مدرن تلقی می شود.

انتشارت :موسسه کتاب مهربان نشر

نویسنده :آرادنا کریشنا؛ مترجم» کامبیز حیدرزاده، داوود حسین آبادی ساده

موضوع :بازاریابی

تعداد صفحات :189 صفحه

قیمت :115,000 ریال

پایان پیام
 

 
نرخ آزاد ارز وسکه
 
نوع ارز نرخ فروش
 
دلار
 
یورو
 
درهم امارات
 
پوند
 
سکه بهار آزادی
 
سکه امامی
 
نیم سکه
 
ربع سکه
ما را دنبال کنید
3 بی ان
طراحی و اجرا از کانون تبلیغات اتمسفر .