یکشنبه 26 آذر 1396
تاریخ 1395/08/17 زمان 14:30:02 بازدید 490

معرفی کتاب حس مشتری

برای درک مشتری باید از صدای نبض رفتار مصرف هم عمیق تر شد این نزدیکی به واسطه محیط رقابتی اجتناب ناپذیر است.

به گزارش تریبون، ایجاد حس مشترک از طریق حواس پنجگانه و عناصر محصول می تواند مقدمه ایجاد یک نوستالژی و وفاداری به یک برند باشد، لذا داشتن دانش نسبت به حواس پنجگانه ضرورت داشته زیرا تاثیر و ارتباط بین این حواس با تغییرات رفتار مصرف کنندگان یک بازاریابی مدرن تلقی می شود.

انتشارت :موسسه کتاب مهربان نشر

نویسنده :آرادنا کریشنا؛ مترجم» کامبیز حیدرزاده، داوود حسین آبادی ساده

موضوع :بازاریابی

تعداد صفحات :189 صفحه

قیمت :115,000 ریال

پایان پیام
 

بانک شهر
بانک سپه
بانک ایران زمین
بانک ملی
بیمه پارسیان
ارتباط امروز
قیمت طلا و ارز در بازار تهران
14 آذر 96
نوع ارز نرخ فروش
4162
دلار
4998
یورو
1146
درهم امارات
265000
سکه گرمی
1428000
سکه بهار  آزادی امامی
714000
نیم سکه
414000
ربع سکه
ما را دنبال کنید
3 بی ان
طراحی و اجرا از کانون تبلیغات اتمسفر .