یکشنبه 29 مرداد 1396
تاریخ 1395/08/17 زمان 14:19:35 بازدید 369

کتاب کسب و کار الکترونیکی

یکی از مهم‏ترین محرک‏های کلیدی E-business، تمرکز بر فناوری است. فناوری‏ها و انواع آن می‏تواند به منظور تاثیرگذاری بر عملیات امن برای E-business و E-commerce مورد استفاده قرار داده شوند.

به گزارش تریبون، امروزه بازارهای کلیدی برای E-business و انواع آن وجود دارد که اینترنت محور هستند و از اینترنت به عنوان ابزار ارتباطات و مبادلات استفاده می‏کنند. چگونگی سوق دادن بازارها به سوی رقابت کامل توسط اینترنت آغاز شده و بازاریابی محصولات و خدمات به بخش‏های مختلف توسط اینترنت امکان پذیر می‏گردد. لیکن استفاده از اینترنت در حوزه E-business نبایستی بدون در نظر گرفتن حریم خصوصی همراه باشد. ایجاد مزیت رقابتی با مدیریت E-business و استراتژی مترتب بر آن آغاز می‏شود که دارای سه مرحله تدوین، اجرا و ارزیابی می‏باشد. این سه مرحله بایستی بتواند محیطی را مهیا و در راستای حفظ مزیت رقابتی حرکت نماید. کتاب حاضر در راستای بسترسازی E-business مناسب بر اساس موارد فوق را مورد مطالعه قرار داده است.

انتشارت:موسسه کتاب مهربان نشر

نویسنده :حسن رنگریز

موضوع :کسب و کار

تعداد صفحات :449 صفحه

قیمت :290,000 ریال

پایان پیام

 

 

یک ملت پشت یک چک
آینده ساز
بیگ مانی
سی و هشتمین قرعه کشی قرض الحسنه بانک ملی
حضور رایگان در دایرکتوری
کیوسک اطلاع رسانی و خدماتی
ارتباط امروز
نرخ آزاد ارز وسکه
 
نوع ارز نرخ فروش
 
دلار
 
یورو
 
درهم امارات
 
پوند
 
سکه بهار آزادی
 
سکه امامی
 
نیم سکه
 
ربع سکه
ما را دنبال کنید
3 بی ان
طراحی و اجرا از کانون تبلیغات اتمسفر .